dec
7

Esküvőre készültök?

Tudom, hogy rengeteg kérdés merült már fel az első pillanattól és azt szeretnéd, hogy a szervezéskor sok pénzt, valamint rengeteg időt és energiát spórolj meg!

birta endre fotó
Nem találkoztam még 1-2 esküvői könyvön kívül olyan anyaggal, ami valós tapasztalatokra épült volna, életszagúan mutatna rá a szervezés és bonyolítás részleteire, és ami tényleg valós segítséget nyújtana.




Ezért elkészítettem egy gyakorlati tapasztalatokra épülő komplett anyagot ami Magyarország első és egyetlen esküvői tanácsadói hang és segédanyaga, a Lagziguru Esküvői Navigátor csomag.

esküvő

 

Tapasztalom és ismerem, mik azok a kérdések, amik alapból felmerülnek egy esküvő szervezésekor.

A segédletek használatával, a hanganyag meghallgatásával és a lagziguru kézikönyv tanácsait követve:

Sok ezer forintot és több óra böngészést spórolsz meg, valamint rengeteg kellemetlenségtől kíméled meg magad.

Legyél képben és gyorsítsd fel  a szervezés menetét!

  • Mi az amit lehet? (mindent egyébként)
  • Hogyan alakítsátok a stílusotokhoz a lagzit?
  • Hogyan épüljön fel sorrendben a napotok?
  • Lehet-e a tesód a tanú?
  • Menyasszony vagy menyecsketánc?
  • Hogyan válaszd ki a vőfélyed, ceremóniamestered?
  • Mi alapján válassz zenekart, esküvői helyszínt ?
  • Kinek mikor mit kell csinálni?
  • Hogyan számold ki mikor kell elindulni az esküvőre?
  • Pénz vagy ajándék?
  • stb..

Kérdéseidre már megérkezett a megoldás:

Magyarország első és egyetlen esküvői tanácsadói hang és segédanyaga, a
L
agziguru Esküvői Navigátor csomag


 
Ezzel a Magyarországon egyedülálló anyaggal szeretnék segíteni Neked a felkészülésben!
Megrendelem>

 

Ki a szerző?

ifj. Barna László esküvői tanácsadó, gyakorló ceremóniamester, aki 9 éves kora óta szívja magába a tudást és a tapasztalatot, az újgenerációs esküvői szolgáltatók egyik ismert alakja.

A klasszikus vőfélyi múlt után a modern egyedi pároknak nyújt szaktanácsadást és konzultációt, valamint ceremóniamesteri feladatokat lát el. Nem csak beszél róla, hanem alkalmazza is azt a tudást, amelyet megszerzett.

"Szia Laci!
Én azonnal megrendeltem az anyagod, mert már fel voltam iratkozva a hírleveledre is, és már azokban is sok hasznos tanácsot adtál!
A hanganyagodat már kétszer meghallgattam, és olyan volt mintha átéltem vona egy egész esküvős napot! Nem semmi mennyi mindenre kell figyelni! Találtam a segédletben egy jó meghívószöveget is!"

Helga Budapestről
***

Mire számíthatsz, ha elkezded olvasni és alkalmazni ezt a tanácsadói anyagot?

A tananyagcsomag segítségével megszerezhető gyakorlati ismeretek egy olyan megoldásrendszert adnak a kezedbe, ami eddig szinte kivétel nélkül sikeressé és hatékonnyá tett minden esküvőt ahol ezeket alkalmaztam és figyelembe vettem!

Ezt nem csak úgy "hasraütésre" mondom, hanem gyakorlatból, ezért is adok 100%-os pénzvisszafizetési garanciát hozzá

  • Egyszerű iránymutatás alapján fel tudsz készülni az esküvőre-lagzira.
  • A rálátásod javul, átfogó képet kapsz a lehetőségekről.
  • Tudni fogod, mit kell tenned a klasszikus problémák esetén
  • A segédleteket és a hanganyagot bármikor előveheted!

Nagyon tetszik, de vajon Nekem mennyibe kerül?

Én ebbe az anyagba sok tapasztalatot és gyűjtőmunkát, sok-sok átdolgozott éjszakát fektettem. Ha a benne foglalt információk értékét nézem, az esküvőszervező tanfolyamok árához képest az ára minimum 80.000 forint lenne mert - minden nagyképűséget félretéve - annyira hasznos gyűjteménynek tartom az anyagot.
Ha már voltál esküvőszervező tanfolyamon, látni fogod a különbséget! Ráadásul a segédleteket, és a hanganyagokat bármikor előveheted!

Számold ki! Mennyit kell ülnöd az Internet előtt mire, összegyűjtöd az anyagokat és összevadászod a szolgáltatókról leírtakat?
Félsz attól, hogy ha esküvőszervezőt kérdezel, akkor a számára legjobb jutalékot fizető szolgáltatót ajánlja neked?

Tanácsadói és gyakorló ceremóniamesteri munkám során elsődlegesnek tekintem azt, hogy a párok számára a megfelelő megoldást nyújtsam, illetve az általuk kiválasztott és megrendelt szolgáltatásokat a megfelelő sorrendben vonultassam fel.

Az a tapasztalat, amit átadok Neked, magában foglal mindent, hiszen gyakorló tanácsadóként és ceremóniamesterként minden stílusban tapasztalatokat szereztem, és ezeket dolgoztam fel ebben az egyedülálló anyagban.

"Szia Lagziguru!
Nem tudom írt-e már valaki a megrendelők közül, de én szeretném elmondani, mennyire örültem, hogy ilyen átfogó infókat írtál, és egy csomó jó anyagot mellékeltél. A szerződésmintát átírtuk és már el is küldtük a zenekarnak akit kinéztünk!"

H. Vica Szolnokról

 



Megrendelem>

Mit tartalmaz pontosan a Lagziguru Esküvői Navigátor csomag?

  • A nagy lagziguru kézikönyv CD, tanácsadással - szolgáltatók kiválasztása, ültetés, sorrendek és további trükkök, amit szeretnél tudni csak nincs kitől megkérdezni! PDF e-book.
  • Lagziguru ráhangoló és ízekre szedő CD tudás hanganyag (kocsiban edzéshez)
  • Lagziguru tanácsadói hírlevél sorozat egyben!
  • "Az én esküvőm" otthoni esküvőtervező szoftver, mely teljes verziójára 30% kedvezmény jár rajtam keresztül!
  • 30 perces díjmentes Skype tanácsadás! új!
  • 48 extra kérdés-válasz új!
  • Segédletek:
    * esküvői idézetek
    * esküvői meghívó szövegek
    * vidám meghívó szövegek
    * használható excel táblák kalkulációhoz
    * szerződésminta zenekarhoz, vőfélyhez
    * bevonuló és egyéb zene linkek youtube-hoz
    * meglepi tánc minta videó
    * ötletes versikék meghívóra, ajándékra, sütis dobozra
    * esküvői játékok leírása
    * ajánlott fotósok képei
    * TTD galéria
    * stb ...

Mi gondolsz, megér ennyit egy ilyen csomag?
Megrendelem>

Elégedettségi garancia

ceremóniamester elégedettségi garancia

Ha még nem vagy teljesen biztos abban, hogy azonnal meg kell szerezned ezt a csomagot, hadd vállaljam át minden kockázatát:

Ha a megrendelés után nem lennél elégedett  a Lagziguru Esküvői Felkészítő és Tudás csomaggal, úgy éreznéd, hogy ez az anyag egyáltalán nem tud segíteni Neked, akkor csak elég a megrendeléstől számított 14 napon belül ezt írásban jelezned és visszaküldened a csomagot, én pedig kérdés nélkül visszafizetem a Lagziguru Esküvői Navigátor csomag teljes árát.

 

 

lagziguru cd
esküvő

 

 

 

 Lagziguru Esküvői Navigátor csomag

Rendeld meg MOST!
www.eskuvoinavigator.hu

 


A bejegyzés trackback címe:

https://lagziguru.blog.hu/api/trackback/id/tr731581009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása