sze
17

Engedd meg, hogy megosszam veled a modern kor és a hagyomány érdekes találkozását, mely egy Mac Book Pro és a marhapörkölt személyében manifesztálódott!

Videós barátunk, hívjuk Szabinak, éppen töltötte a gépére az adatokat a kamera vinyójáról, mikor a felszolgáló hölgy, (akit hívjunk felszolgáló hölgynek) éppen szedte össze a vacsora utáni tányérokat.

Leesett egy pörköltszafttól csicsogó villa a tuchpadra, melyről lepattant és szép nyomot hagyott maga után. Gyönyörű színharmóniát adott vissza az ezüstös felület, és a pirospaprikától megfestett szaft látványa.

Szabi, akit nevezzünk immáron iszonyatidegesnek, próbálta eltávolítani az idegen szaftos hardware maradványt a gépéről.

Így utólag vicces a történet, de azért vigyázzunk a modern technológia és a gasztronómia effajta ötvözésére! 


A bejegyzés trackback címe:

https://lagziguru.blog.hu/api/trackback/id/tr411388841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sitkeiszabi · http://siti.blog.hu 2009.09.17. 20:03:41

Én vagyok az a Szabi :)
Annyira azért nem voltam ideges, mivel láttam hogy nem a billentyűzetre esett. Na akkor már ideges lettem volna tényleg. Persze nem örültem a dolognak :)
süti beállítások módosítása